tisdag 23 februari 2010

Back on track

På kalas hos Axel. Svårt att prata med god bulle i munnen.
Borstar tänderna på sjukhuset. Glömde packa min egen.. Här börjar jag piggna till iallafall.

En mix av egna och landstingets leksaker..
Pappa tog med min egen kudde oxå.


Vi är nästan insnöade.



Hej allihopa,

sorry för dåligt bloggande på senaste tiden, men jag har varit lite out of order.


Korta versionen: kände mig lite risig, åkte till bvc, åkte ambulans till sjukhuset i e-tuna, blev lite ompysslad där och nu känner jag mig bättre. Var nog något virus.


Här hemma ligger ju då snön och det är kallt, pappa sa att det var 31 minus igår på morgonen.

Mamma är lite förkyld så jag pysslar om henne mest hela dagarna.


Imorrn så kommer en gubbe och installerar parabol och viasat och disney playhouse, så sen är alla välkomna hem till mig och kolla på musse & co.


Bifogar ett litet potpurri med bilder så hörs vi snart igen.


xoxo
Laura





1 kommentar:

  1. Hei, Håper det er bedre med alt nå! Ambulanse og sykehus..hmmm... fint at det gikk bra! Mange klemmer fra Siv

    SvaraRadera