onsdag 3 februari 2010

Snö snö snö!!

Hej mitt vinterland!

Idag har jag o mamma varit ute på extreme pulka-åkning! Det är jättemycket snö ute o något som heter plogbilen har inte varit här än.
Jag gillar att åka pulka o när det går för långsamt ropar jag till mamma att öka takten!
Jag lägger in lite sköna bilder från vår senaste borås trip, och från faster Caroline i Bankeryd.
Ta hand om er i snön !!
Kram Laura
Mormor , Rocco o jag

Frida, Fanny o mamma hemma hos familjen F.

Faster Caroline o jag busar

Ballong var kul! Mamma är tydligen rädd för ballonger....

1 kommentar:

  1. Nästa gång hoppas vi att du hänger med när mamma och pappa kommer hem och lagar mat hos oss...toppenskönt att bli servad med att någon kommer hem och lagar mat åt en!!! Fast nästa gång är det nog min tur att laga mat....vi saknar dig!! Kram

    SvaraRadera