lördag 5 december 2009

Vilken skön dag!





Hej allahopa,


hoppade över simningen igår tyvärr, jag var lite rosslig. Men det var det kanske värt för nu är jag mycket bättre! Igårkväll blev det idol och fredagsdisco. Vi tog det lugnt hemma eftersom vi varit i Borås i veckan och så.


ooj oj oj vílken dag idag då, långfrukost imorse och sen bar det av till Kolmården. Pappa och morbror Mika skulle köra offroad där. Det var riktigt busväder, men 'det var precis vad vi bett om' sa pappa. Det var visst bra, för då blev det halkigt i skogen.


Det var jättespännande att titta när de körde. Jag och mamma frågade pappa om han var rädd när han körde, det var han inte.

När morbror skickat bilder därifrån så lägger jag upp dem här i bloggen.



Sen bar det av hemåt och ikväll så har vi bara slappat, jag har pratat med mormor i telefon och så lagade jag gåstolen. Den har rullat lite dåligt på sista tiden så jag var tvungen att meka med den. Verktygen har jag fått av morfar.


Imorrn ska vi passa farmors hund och sen ska vi till olivia på pepparkaksbak. Mamma har gjort en stor pepparkaksdeg idag som vi ska ta med.

Nu får det ta och komma lite snööö, jag villl ha snööööööööööööööööööö,

blir det ingen vit jul kan man ju lika gärna emigrera,

jag vill passa på att tacka de som anmält intresse att vara med i mitt band,
om det funkar ska jag lägga upp en video imorgon där jag spelar lite mera,

vi hörs imorrn då,

kram
Laura

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar