lördag 9 januari 2010

Chokladpremiär!!

Tjohoo!!!

Idag har det hänt!!

Mamma o pappa har bullat upp med ett fat med chokladbitar och kakor. I ett oövervakat ögonblick smög jag fram till fatet och knep åt mig en kaka! O vilken kaka sen! Stor o rund med chokladbitar i....mums! Jag satt där en stund o smaskade på min kaka till jag fick liten smula i halsen o hosta till, då kom de på mig o kakan försvann. Men vad gott det var o jag hann nästan äta halva kakan!

Annars har vi tagit det lungt idag. Farmor är o hälsar på min kusin Henrik i Luxemburg så mamma o farbror Per har tagit ut o in hästar idag. Jag har inte varit ute något för det har varit minus 18 grader ute och det tycker jag är för kallt. Jag har hjälpt pappa elda här inne istället.

Nu ska vi fortsätta med filmen.

Kram o trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar