onsdag 20 januari 2010

Här händer det grejer!

Tjolahopp!

Hoppas att ni har det bra!
Här är allt som vanligt, jag busar o står i heela dagarna.

I måndags hade jag besök av 5 polare, Olivia, Vincent, Carl, Lercke och Axel. Det var hur skoj som helst. Vi åt lunch och lekte med mina leksaker. Sen på kvällen åkte mamma på vattengympa o då var jag o pappa hemma själva o busa.

Igår åkte vi till Gnesta o gick på öppen förskola. Det var kul men mest kul var ju att min polare Olivia också var där.

När vi kom hem så lärde jag mig något nytt; jag gick med min gåvagn som jag fått av faster Caroline och Simon. Jag gick fram o tillbaka i köket.

För att fira detta åt jag något som heter bulgur o så något rosa som kallas lax. jag fick äta själv från en tallrik och det var faktiskt gott!






Ja, ni kan ju gissa var den där tallriken hamnade till slut...
Idag har Olivia varit här på förmiddagen o lekt och sen åt vi lunch. Nu ska jag vila.
Puss o kram

1 kommentar: