fredag 8 januari 2010

Frysta fredagen

Tjenare!

Brrrr vad kallt det är!

Idag har jag varit på lunch hemma hos Vincent o hans mamma Peggy. Carl var också där med sin mamma Ingrid. Det var kul, vi åt o lekte. Vincent hade en stor leksakshund som jag använde som en liten häst. Mamma låna två böcker där det står hur man lagar mat, så nu får jag nog bli köksassistent på heltid o pappa får vara väluppfostrad o äta allt som serveras.

När pappa kom hem idag så hade mamma inte lagat någon mat så det var tur att pappa hade med sig mat från Thailand.

På kvällen hade vi filmkväll men jag somna på soffan. O det gjorde pappa också =)

Godnatt på er!

3 kommentarer:

  1. Miten Kivaa Laura, että olet saanut uusia kavereita. Mummolla on oikea koira jota sinä voi käyttää heppana. Mummon Pikku Rakas!
    Vad roligt Laura att du har nya kompissar.
    Var pappa i Thailand och hämtade mat?
    Ha det bra, vi ses snart, hoppas jag.
    Mummos Lilla Sötnös

    SvaraRadera
  2. Du är en söt liten kaktjuv!!! Och stor har du blivit oxå...hoppas vi ses snart! Kram från Borås

    SvaraRadera
  3. Från familjen F från Borås skulle det va....

    SvaraRadera