onsdag 13 januari 2010

Härlig vinterdag!

Hej!

Idag har jag o vovvarna varit ute på vår vanliga pulkatur, solen sken och det var bara så där härligt som det är när det är härligt, om ni förstår vad jag menar?
Jag har också gjort framsteg här i stugan. Mamma var på övervåningen o bädda sängen och jag satt som vanligt o trumma på trappsteg nr 1. Helt plötsligt så tycker mamma att trummandet låter lite annorlunda så hon tittar ut, och där sitter jag på trappsteg nr 1 nerifrån. Jag visade sedan några gångr hur jag tog mig upp, lätt som en plätt!!

Vi fick besök av snälla tant Christina och hennes hund Kaxi. Jag fick jättefina presenter och det fick mamma o pappa också - tack Christina! Hennes hund Kaxi är en Papillon säger mamma o han är jättemjuk att klappa. Han pussade på Ville och skällde på Rocco.

Nu packar vi o ska åka hem, ta det lungt till nästa gång!
Kram Laura


1 kommentar:

  1. Vilken liten mysig Piggelina du är, Laura! Det var jättekul att få träffa dej igen och se vilka framsteg du gjort sen senast - speciellt uppför trappan! :)
    Krama mamma från mej och puss till Ville från Kaxi.

    SvaraRadera