fredag 29 januari 2010

Trevlig helg!

Här kommer en hälsning från Borås!

Gillar ni min fina mössa?

Jag har det bra, bastar, leker med hundarna o åker lite pulka på dagarna. Mormor o morfar har en rolig kanal på tv:n som visar tecknat hela dagarna, o det är jättebra musik, så den dansar jag med till.
Mormor o jag internetshoppa igår, perfekt när jag får vara med o välja!
Morbror Mika var här en kväll o åt middag med oss - jättekul!

Ikväll ska mamma o pappa till familjen F, men jag stannar hemma med de gamla. Ska busa loss ordentligt när jag är " ensam hemma".
Videon här nedan är från förra helgen, då vi hälsa på hemma hos min kompis Olivia.
Vi har mycket skoj ihop, jag och O som jag kallar henne.

Ha nu en trevlig helg!

Xoxo L


2 kommentarer:

  1. Ja visst har vi skoj ihop, filmen säger ju allt ;-)
    Njut av att vara FF

    Kram O

    SvaraRadera
  2. Finns det nåt mer smittande än ljuden från glada barn? Sitter här med ett stort flin och bara myser! Underbart!

    /Christina

    SvaraRadera