tisdag 13 oktober 2009

Ännu en skön dag i stan.



Hej,





jag firade min sjumånaders dag igår med bad i stora badkaret i stan. Jag låg på rygg så jag kunde plaska och skvätta riktigt ordentligt. Mamma badade också så hon kunde hålla i mig.





Tre veckor kommer det ta för mammas dator att bli fixad, får improvisera lite sålänge.





Jag fick en ny madrass till sängen i stan igår. Den var jätteskön, men min spjälsäng är lite trång för jag gillar ju att rulla runt. Ligga och sparka på mamma i stora sängen är mycket mysigare.





Eftersom jag är så aktiv nu och sitter och nästan kryper så köpte mamma en tyghjälm till mig igår. Mest för skojs skull, men den kommer nog till användning mer sen när jag börjar ställa mig upp. Jag bifogar en bild som är tagen med mobilkamera. Men imorgons å ska jag visa fler bilder på mig med hjälm och utan.

kram från mig allihopa

Laura

1 kommentar:

  1. Va kaxi' du ser ut i den fräcka hjälmen, alltså! :)
    As-coooolt!
    Kram från Chris & Kaxi

    SvaraRadera