lördag 3 oktober 2009

I Borås

Hej!

Igår efter pappas jobb åkte vi till Borås.

Morbror hade premiär på sin nattklubb Puls och mamma o pappa skulle gå dit. Mormor tog med mig hem till stugan och så busade jag med henne o morfar tills jag somnade. När jag vaknade runt 4 hade mamma o pappa precis kommit hem, o det var ju tur för jag var lite gosesugen...

Idag har vi haft fullt upp!


Mamma var hos frisören och undertiden var jag o Mummo på stan o shoppa! När vi kom tillbaka till salongen för att hämta mamma var hela shoppingkorgen full...hihi, Jättekul!
Jag fick någonslags overall så jag slipper frysa i vinter och massa andra bra o ha-kläder.

Sen åkte vi till en sån där stor mataffär och som vanligt charma jag typ hela affären med mitt leende och mina "hej!".

Efter att vi kom hem till stugan har jag chillat, lekt och myst med pappa o de andra.
Men, men jag tror jag ska sova nu!
Ta det lungt allesammans, sov gott o hörs imån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar