måndag 12 oktober 2009

Anonym sa...
Hej Laura!Har mamma fått gång sin data?Kan detdär baklänges krypande vara att du låg baklänges även i mammas mage.
den 7 oktober 2009 22:21


Hej Anonym,

mammas dator lämnar vi in för lagning idag, så förhoppningsvis mår den bättre snart. Jag mår också bättre efter att ha varit ganska förkyld. Jag kan krypa framlänges egentligen, men det är kuligare att krypa bakåt såklart!
Sen så satt jag upp för det är skönare, att inte andra ungar fattar det! Stå på huvudet kan väl aldrig vara bra.


amsingen om hon kan ge dej nåt extra gottigt nu, t.ex. en skvätt whisky med lite pressad vitlök och några skedar honung i eller nåt annat kul som vuxna tar till när de är förkylda.....? (Men säj inte att jag har föreslagit det)Häpp!Kramar till dej och dina gulliga "parenteser".Hoppas ni blir piggelina snaaaaart!!!
den 9 oktober 2009 11:14

Jag mår bättre tack, men den pakistanske doktorn ordinerade ju honungsvatten och det kan man vid närmare efterforskning få spädbarnsbotulism av, alltså förgiftning. Högste hövdingen på Gnesta vårdcentral får nu ta ett snack med den farbror doktorn. (Och socialstyrelsen får gärna hänga honom i ett träd hälsar pappa)
Jag använder Nezeril och många kramar och pussar gör också susen.


Kaxi sa...
Gillar du hundar? Jag gillar en del, men inte alla......Glada Gläfs från Kaxi
den 11 oktober 2009 15:39


Hej Kaxi,

jag och mamma gillar hundar, men inte pappa. Han fattar inte vad de är till för, men jag tycker de är jättegulliga. Mamma har sagt att vi ska skaffa hund när jag blivit lite större.

Krama Kaxi från mig.



I helgen så var vi på besök hos fam Thunholm i Björnlunda. Mamma hade med sig god äppelpaj. Sen handlade vi och mamma stod i 45 min vid thaihyllan medan jag och pappa väntade utanför.

Sen åt vi tacos på kvällen, eller ja inte jag såklart.

Jag äter majsvälling, morot/persika puré osv. Jag klämmer sönder smörgåsar och lägger bitarna bredvid min stol. Sen gör mamma och pappa jättegoda shakes till mig då de blandar välling och frukt puré ,muuums!

Pappa har skjutsat mig på min nya bil, den är röd och lite för stor än sålänge. I lördags fick jag motorstopp med min gåvagn så då kom pappa med den röda bobbycar och bogserade mig igenom köket.

Mamma har sett till så att vi har röjt ordentligt hemma i helgen, jag satt på köksbordet och pekade var allt skulle stå nånstans.

Nu är vi i stan och ska träffa morbror Mika, det blir toppen!


kram från Laura.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar