onsdag 28 oktober 2009

Skön helg och bra start på veckan

Hej alla glada,

sorry för dåligt bloggande de senaste dagarna.

I helgen så hade vi en skön hemmakväll på fredagen och i lördags var vi på middag hos familjen Thunholm. Jag åt majskrokar och de vuxna åt pizza. Niklas hade hämtat riktig pizzadeg hos pizzabagaren!

På söndagen så åkte vi till E-tuna och köpte en ny spjälsäng. Den jag har i mammas och pappas sovrum är lite för liten nu. Jag gillar ju att rulla runt och så.
Nu har jag tre spjälsängar, två resesängar och en vagga. Där ligger ni i lä!
Spjälskyddet matchade tapeterna, så mamma var jättenöjd.


Jag äter riktig mat nu, mamma lagade torsk och potatis till mig häromdagen. Det var gott!
Ok, jag kräkte lite granna i början för jag var inte riktigt van vid konsistensen så att säga.

Jag och mamma ligger lågt på landet, för nästa vecka ska vi vara borta i Borås och så. Då ska vi passa mammas mosters hundar där. Vi var på BVC i måndags och jag följer min kurva.
I måndagskväll tittade farfar in och vi pratade om ett nytt spännande projekt, mer om det kommer framöver.

Mamma fyller år på söndag, det blir skoj!


Nu måste jag dra,

puss från Laura

1 kommentar:

  1. va rolig att får läsa din blogg igen. Har kollat varje dag,men du eller rättare sagt mamma har trasig data. Hoppas den bli frisk snart, att får se nya bilder på dig.
    Vi ses snart, ha det bra så länge.

    SvaraRadera