fredag 13 november 2009

Fredagsmys!


Vilket konstigt ord det där, fredagsmys. Vad betyder det egentligen? Ja menar, myser gör jag ju jämt oavsett dag...hmm... i alla fall...idag har vi varit på mitt babysim. Det var jättekul!

Jag dök två gånger och sen var jag jätteduktig på att hålla fast mig i kanten alldeles på egen hand. Mamma vågade släppa mig så jag hängde där själv...Jag är ju ganska stark så det var egentligen inte så svårt.

Nu sitter jag på min nya lekfilt som farmor har sytt till mig. Som ni ser på bilden är jag lite upptagen med alla saker.

Hursomhelst, Trevlig Helg!

Kram Laura

3 kommentarer:

  1. Så fint lekfilt du har. Farmor är bra på att sy
    Rolig att det går bra för dig på babysim.
    Vi ses imorgon Kram/mummo

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg till er oxå från F-familjen i Borås

    SvaraRadera
  3. Hej Laura!

    Det var lange sen vi sags nu!
    Jag ar i Talliland och har det jatteskoj, badar en massa. Men det ska du ju fa gora sen i mars. Mamma sa att jag skulle tipsa er om Brasilien och byn Pipa, jattefint sager hon men vad vet jag jag var ju inte fodd nar hon var dar.
    Hoppas vi kan ses sa fort jag kommer hem
    Kram Olivia

    SvaraRadera