onsdag 25 november 2009

Oj vad sent det blev idag då!

Under köksbordet, perfekt parkeringsplats.



Igårkväll, lite maracas och saft, enhandsfattning, fattar ni!

Och så kör vi en video, håll till godo!

idag blev det lite sent här då , jag är fortfarande vaken, lite gnällig, men vaken..

Igår innan jag skulle lägga mig så sippade jag på lite juice och spelade maracas.

Ikväll så lyssnar jag på Bing Crosby och bekantar mig lite med julsånger. Jag spelar med med min maracas. Det är en kossa på min maracas förresten och lite prickar.

Idag har jag varit hos Birgittasystrarna. Lugn, jag har inte gått i kloster, det e bara så att alla damerna inne på BVC heter just Birgitta så pappa kallar dem för birgittasystrarna.

Jag gjorde en åttamånaderskoll och allt var prima. Firade lite med majs, potatis och kalkonpuré efter det och så fruktsallad såklart. Sen kollade jag posten, hade kommit ett kul kuvert som jag viftar lite med i videon här. Den som orkar kolla ser också en bild på mig här ovan där jag parkerat under vårt köksbord. Det är också ett bildbevis på att jag ÖPPNAT MIN FÖRSTA KÖKSLÅDA IDAG, bra va!

Jag åker gärna runt i gåstolen och rycker i kökshanddukar och annat jag kan komma åt,

nä nu måste jag slagga,

vi hörs imorrn, jag ska nog ta ett par foton på mitt rum så ni får se hur det funkar därinne,

puss och godnatt, wherever you are.

1 kommentar: