tisdag 10 november 2009

Jag dansar till mammas nya skiva

På fredagarna brukar jag dansa disco, men ikväll så kände jag för lite spontandans till mammas nya skiva. De heter visst Kent de som spelar, men borde det inte vara 'han' eller om det är en grupp så borde de väl heta 'Kentarna'. Och om det vore dansband så skulle de heta 'Kentz'.

Jag ska nog starta ett band, piano har jag redan. Det har jag fått från Morfar. Trumma har jag också, så de som vill vara med i mitt band kan lämna ett meddelande här i kommentarsfältet så hör min manager av sig till er.

puss från Laura

2 kommentarer:

  1. Hej Sötis! Fanny och Filippa vill garanterat vara med i ditt band. Filippa e oxå duktig på piano och Fanny gillar att sjunga...Hör av dig när det är dags för turné. Kram Manager Frida

    SvaraRadera
  2. Hej Laura. Här kommer mitt CV:
    - Är en fena på att trumma på alla de möjliga underlag och i både snabba och långsamma takter.
    - Dansar som en gud och har några specialmoves, bland annat ett knick med nacken och skak med axlarna, det gillar nog tjejerna i publiken.
    - Spelar ofta på pappas gitarr.
    - Spelar varje timme med min marackas.

    Hoppas jag kan få vara med i ditt band! Vad ska bandet heta? Kramar från Alvin

    SvaraRadera