söndag 15 november 2009

Helgen söderöver


Hej allahopa!

Ska snart lägga mig men tänkte skriva några rader innan jag ska sova.
Jag ,mamma och pappa bor på Savoy i Malmö för pappa ska på viktiga möten här nere.

Vi åkte hemifrån igår och gjorde ett stopp i Borås igen, jag hade riktig uppesittarkväll men sov sen till runt 10:30 idag, är det helg så är det (sätt in valfri smiley).

Sen tuffade vi mot Malmö, men stannade till hos gammelfarmor i Helsingborg. Det var jättemysigt och vi åt middag där. Vi pratade ditten och datten, om farmor som köpt en gård i närheten av Helsingborg, där ska hon ha hästar och sånt, vi kanske kollar in den senare.

Efter att jag ätit välling så styrde vi kosan mot Malmö, väl incheckade på hotellet så tog vi en promenad för att köpa blöjor. Det var lite sent så det fanns inte så mycket att välja på.
199 spänn för ett paket blöjor på Mästerlivs kan bli svårslaget i fortsättningen.
Mamma sa att jag skulle kissa fint i dessa blöjor, vad hon nu menade med det?!

Nu ska jag blåsa lite pruttljud på mammas arm innan jag somnar,

jag är inte snorig längre förresten, bara så ni vet!

godnattkram från Laura

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar