fredag 20 november 2009



Hej kära läsare,
tar en liten tur med min gågrej som jag fått av min faster Caroline och hennes Simon,
ibland får jag skjuts i den också för att vila benen.
Blev en sväng till V-härad idag och lite Babysim 2, ja ni läser rätt, Babysim 2. Snacka om vuxenpoäng alltså.
Det är jättepedagogiskt där och blött också såklart.
Jag flöt runt på några puffar och sparkade mig runt i bassängen.
Jag somnade i bilen och vaknade i en kundvagn.
Sen låg jag där och sparkade på lite hushållspapper tills vi va klara där.
Pappa kom hem och då blev det fiesta med tacos.
Skönt att ta det lugnt efter senaste veckornas turnéer.
Nu är det fredagsdisco o sen ska jag slagga!
Hej hopp - trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Åh Laura, du har blivit så stooor!!! Kram från F-family i Borås

    SvaraRadera
  2. Du kära lilla Laura, trevlig helg till dig o
    din mamma o pappa

    Rakas Laura, hyvää viikonloppua sinulle ja sinun äidille ja isälle Kramissar, Haleja Mummo

    SvaraRadera