måndag 30 november 2009

Min första första advent






















Oj vilken helg jag haft,

det var fullt upp så jag hann inte blogga nånting, sorry för det!


I fredags simmade jag som vanligt, det gick hur bra som helst. Efter det åkte jag till Olivia och lekte lite.

Sen när pappa kom hem så åkte vi till Olivia igen och åt middag. Det var jättegott.


På lördan så storhandlade, sen så slappade vi. Hela lördagskvällen så julpyntade och fixade vi såna saker.

Igår så hade vi första adventsfika hos oss och idag så har jag repat mig från min förkylning. Skulle egentligen åkt till stan med pappa men det får bli en annan dag. Farmor var förbi istället, hon har köpt en häst till mig. Ja ni läste rätt, jag ska visa en bild på den sen när den kommit. Det e en mycket speciell häst ;)

Mycket på gång, mycket på gång, om några veckor så får jag en kusin. Spännande alltså. Det e min farbror och hans Steffi i Luxemburg som väntar barn. Tänk vad kul med en kusin som är född samma år som jag! Om det nu inte drar ut på tiden och blir nästa år vill säga.

Jag lägger upp en del bilder från helgen, nu måste jag sova. Får skriva mer imorgon.

puss från mig.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar