onsdag 30 september 2009


Hejsan Svejsan!

Idag har det varit en fin höstdag här i Stockholm.

Jag ha fortfarande hosta så jag o mamma gick inte på "Öppna" idag. Däremot var vi nere på stan en sväng. Ja, min nya mössa har ni ju redan sett på dagens outfit. Vi bytte en bok som handlar om kiss som jag fick 2 av i lördags mot en bok som låter. Den låter som massa vilda djur.


När vi kom hem så sov jag en stund medans mamma fixa m datorn. När jag vakna så fyllde hon badkaret och så tog vi ett långt härligt bad. Jag sparka jättemycket med mina ben o skvätte ner hela badrummet, Jättekul!!! ja hade en ny badbok med mig i badkaret men den hade jag inte tid med.

Pappa har varit på möte i Jönköping hela dagen men när han väl kom hem så busade vi massor medans mamma titta på TV.

Jag har så mycket energi o kan inte ligga still, mina ben går i ett, men nu säger mamma att det är dags att sova...så jag ska försöka.

Vi hörs imån! Sov gott!

Kram Laura

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar