tisdag 22 september 2009

Äntligen tisdag!


Hej och gokväll allesammans!


Idag är det tisdag. Mamma och pappa hade en katt som hette tisdag innan jag föddes. Den kom på en tisdag och därav namnet. Det var en tokig katt. Den kunde läsa.


Jag är fortfarande vaken och på väldigt gott humör. Jag och pappa har lekt hela kvällen. Vi har tittat i spegeln i hallen, ryckt i ljuskronan, lekt med min docka Julia och ätit välling såklart. Vi försöker öva på slängkyssar, lite svårt, men det kommer.


Mamma och jag ha tagit det ganska lugnt. Det blev en promenix runt Kungsholmen, sen har vi inte gjort så speciellt mkt förutom att pussats och myst och så.


När pappa kom hem så gick vi hela familjen ner på stan för att shoppa lite. Det blev senapsgula byxor till pappa och lukta gott.


Nu måste jag sova så jag orkar gå upp imorgon,


puss och kram

Laura


Ps. I helgen var det ju bilträff hos oss. Det var så mkt bilar i trädgården att jag knappt kom fram med min vagn. Här är en länk http://www.klassiker.nu/zino.aspx?articleID=11573.

Vårt hus på första bilden och min farfar på tredje bilden( i rosa tröja).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar