fredag 25 september 2009

Tjenare!
Mammas dator har krångla igen o idag sa hon att hon snart kastar ut den genom fönstret. Det låter inte så smart...blir det inte hemskt kallt här inne då?

Idag har vi varit på Safiren o badat igen! Jag var jätteduktig! Det är så kul att flyta omkring, och idag plaskade jag omkring inuti en badring nästan helt på egen hand! Ja, mamma höll inte i mig men hon höll lite i ringen.

Sen har vi varit o handlat o chillat resten av dagen.
När pappa kom hem hade han med sig pizza, mamma sa att det var gott men nu har hon haft ont i magen heela kvällen.
Efter middagen satte mamma på sin nya cd skiva och sen hade vi fredags disko. Jag tycker det är jättekul när hela familjen dansar tillsammans och jag skrattade så jag kiknade! =)

Imorgon har jag kalas igen, skriver mer o berättar då!

Sov gott allesammans!

Kram Laura

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar