fredag 18 september 2009

Fredagsmys med stort F


Idag har jag varit jätteduktig på babysimmet och gjort nya övningar. Efteråt bastade jag och mamma med två andra finnar. Vi babysimmar i Safiren i Vagnhärad. Safiren är alltså badhuset och Vagnhärad är...eehhh....Vagnhärad.


Efter den sköna simturen så åkte jag och Mamma och hälsade på några vi inte kände. Men nu känner vi dem. De heter Sara, Linus och Linn. Sara är mamman, Linus är tre år och Linn är bara någon vecka äldre än jag är. Vi hade jättetrevligt hos dem och åt god fruktsallad.

Pappa kom hem och nu har vi en hel helg framför oss att busa på.

Vi har sjungit ikväll hela familjen och sett folk som ylar på TV. Det heter Idol säger mamma, skräp säger pappa.

Jag har ätit katrinplommon idag för att jag är lite trög i kistan. Ja en sked iallfall, så himla gott är det inte.

Det var väl allt för idag, håll till godo med bilden från plaskandet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar