lördag 19 september 2009

Min dag idag








Hallå världen,




hoppas ni har en skön helg därute!?

Jag sitter i min nya stol och bloggar. Den är vit och är jätteskön. Oroa er inte för plasten jag har i handen, den har jag full koll på.
Idag var vi på Ikea. Där hittade vi ett soffbord och andra saker som är viktiga för hemmet.


Jag tyckte det var jättespännande att vara på Ikea, speciellt alla färger var 'kuligt' att titta på.


Den här gången gick det bra på Ikea, förra gången låste mamma och pappa in mig i bilen så nåt som heter 'IF' fick ersätta nåt av glas som heter 'vänster fram'. Men det är en annan story som jag inte orkar dra idag.


Ja har sovit middag två ggr . Det var helt ok. Pappa skruvade och muttrade ihop vår nya möbel. Den känns stabil.


Katrinplommon har jag ätit idag för att få fart på maskineriet. Det gick bra. Annars är majsvälling favoriten just nu. Mamma har köpt en massa grönsaker som hon ska fixa så jag kan äta. Mums!


Nu leker jag och mamma i soffan och utanför huset håller en massa farbröder på med förberedelser inför...ja det får ni se imorgon! Haha! Här är det saker på gång förstår ni!


Lovade ju att jag skulle visa en bild på en av mina pälsmössor, så håll till godo! Jag gillar mössor med öron på om ni inte fattat det!


Nä nu ska jag sjunga 'Alla mina nätter går jag kring och sätter, palsternackor och potätter', sen ska jag nog knyta mig.


kram på er från Laura!


ps. Jag kan säga 'hej' och vinka nu.

1 kommentar:

  1. pälsmössan är jätte fin. Och du Laura är finaste i värden Tycker mormor: Många kramar

    SvaraRadera