tisdag 22 september 2009

Fel på anslutning?


God morgon!



Igår kväll när jag skulle berätta vad jag haft för mig under dagen så sa mamma: " det går inte, det är fel på anslutningen". Vad det betyder det sa hon aldrig, utan vi gick o la oss istället. Hm, vuxna är verkligen konstiga ibland...


I alla fall, jag var på "Öppna" igår och där fick jag min alldeles egen gjorda första tavla. Veckan innan när jag var där så tryckte jag min hand mot ngt kletigt, och vips så förvandlades det till en tavla av gips! Coolt!

Efteråt gick vi med Wendy o hennes mamma till en stor mataffär, men det var trist så jag somna istället.

Eftersom vi är i lägenheten nu så har vi ju också ett badkar. Mamma o jag hoppa i o badade jättelänge, oj vad jag sparkade i vattnet så det skvätte! Tjoho! Jag älskar att plaska!! Mamma hade också köpt badleksaker med jag struntade i dem, jag har ju mina ben att plaska med!

Innan jag somna så gosa jag med min docka Julia, henne gillar jag skarpt!

Idag vet jag inte riktigt vad vi hittar på, jag återkommer senare.
Ha en riktigt fin dag allesammans!

Kram Laura

1 kommentar:

  1. Så fina kläder du har varje dag.
    Hoppas mormor får oxå en sån fin tavla.
    Sinulla on niin hienot vaatteet joka päivä.
    mummokin haluaa sinulta noin hienon taulun
    Vi älskar dig Laura. Me rakastetaan sinua Laura
    Ukki, ville ja rocco lähetää haleja
    Pusuja ja halija Mummo

    SvaraRadera