torsdag 24 september 2009

Data krångel - igen


Oj, igår fungerade inte mammas dator alls, så jag kunde inte blogga! Mamma var arg på dator o kallade den för skit, vet inte riktigt vad hon menade, men jag tror inte det var något bra...


Igår tog vi vår vanliga morgonrunda runt Kungsholmen, skönt att sova en stund i vagnen. När vi kom hem så sov jag lite till o sedan var det dags för " Öppna".


Det var som vanligt kul men min kompis Wendy kunde inte komma igår. Trist men vi ses ju på lördag. Mamma säger att en del av de andra mammorna på " Öppna" är så tragiska att hon blir trött. Kör någonslags uteslutningteknik av mamma. Men mamma klarar sig fint ändå, finna andra snälla mammor där.


Efter " Öppna" tog vi bussen ner på stan o träffade Erika, den där tjejen som visa dendär superbra pälsmössan som jag funderar på. Vi gick o åt på ett väldigt " omexikanskt" Tacos- ställe som verkade ha alldeles för mycket personal. Sen kom pappa o mötte upp oss.

Vi gick till Åhléns o mamma fick en nu höstjacka. Hon hade en sån där kupong igen. Jag fick nya svarta strumpbyxor som jag ska ha på lördag.

Det var kul att träffa Erika, men jag glömde ta ett kort, så det ska jag komma ihåg nästa gång.


På väg hem sprang vi på Raine, mammas mosters man, han var på besök i Stockholm.


Väl hemma busade jag en stund sen sov jag tills pappa kom hem och så busa jag en stund till


Puss på er!!


// Laura

1 kommentar:

  1. ..och det var så mysigt att träffa er tyckte tant Erika :) och något kort behövs verkligen inte:P kram på er!

    SvaraRadera